maandag 1 maart 2010

Middenvijverpark

Vorig weekend waren we op visite bij mijn vriendin Denise, op de Antwerpse Linkeroever.

Hebben er heerlijk gegeten, onder andere een scampigerecht waarvan ze het recept in Libelle had gevonden (en dat ik nog deze week ga proberen zelf klaar te maken), en boeuf bourguignon zoals het mij nog niet gelukt is (tja, ik probeer altijd zo mager mogelijk te koken voor Roger: alleen als we elders eten dan thuis mag hij ‘zondigen’).

Maar de grootste verrassing was het ‘Middenvijverpark’ dat tegenover het flatgebouw van mijn vriendin wordt aangelegd. Dat lijkt me een hele verrijking voor de Linkeroever!

Het was er zalig wandelen. Alleen het  lawaai van de autosnelweg herinnerde ons eraan dat we niet zo ver waren van de bewoonde wereld. En ik vermoed dat die geluiden meer zullen gedempt worden als de bomen eens gegroeid zijn en bladeren krijgen.

P2273879
Middenvijverpark (foto Roger)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten