donderdag 1 april 2010

Lenteschoonmaak

Vandaag hebben we verder schoongemaakt. Dat betekent dat vooral onze leefkeuken een goede beurt heeft gekregen. Ik wilde ook nog het (open) poorthuis vegen, maar met de windvlagen van de laatste dagen had dat helemaal geen zin. Nog voor ik de bladeren enz. in de vuilnisemmer zou gedaan hebben, zouden er andere aangewaaid komen.
Wel wilden we dat poorthuis een beetje vrijmaken Ik vroeg aan Roger hoe laat het containerpark open was, hij ging het na op zijn pc en vertelde me dat we net de tijd hadden om er naartoe te rijden. Dus verzamelden we flessen, afgedankte kleren, gebruikte frituurolie, een stukke TL-lamp en nog spullen die klaarlagen om naar het containerpark te brengen. En reden er naartoe.
Om te constateren dat het park gesloten was.
Waren de openingsuren dan veranderd? Nee, hoor! Roger dacht dat we woensdag waren. Hij en ik hebben een kalender op onze pc staan, maar hij had alleen gekeken naar onze scheurkalender ‘De Druivelaar’ waar we waren vergeten een blaadje af te scheuren! :-)

Al de rommel ligt dus nog in het poorthuis. Die brengen we dus later wel eens weg.

Mama die van morgen tot dinsdag hier komt logeren, zal het dus zonder opgeruimd poorthuis moeten doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten