zondag 6 juni 2010

Zo gezellig!

We komen net thuis van Genk. Het was een supergezellige avond bij die vrienden. Een zeer aangename sfeer, heerlijke gerechten, heel lekkere drank, en heel interessante conversaties over filosofie en dergelijke (tja, met vier auteurs in het gezelschap!:-)

En wat bewonderde ik de werken die onze gastheer aan zijn huis had uitgevoerd. Bij ons is nog zo veel af te werken! De eerste jaren heeft Roger zich echt uit de naad gewerkt om ons hoevetje bewoonbaar te maken (er was geen badkamer, geen WC, slechts één kraantje met lopend water, verschillende kamers waren omgevormd tot duiventil, enzovoort). Maar alles is nog niet echt afgewerkt, en ik vrees dat dit er niet meer zal van komen, gezien onze leeftijd en de verminderde energie die daar mee gepaard gaat. En als ik dan zulk mooi afgewerkt huis zie, durf ik wel eens beginnen te dromen.

Als hoofdgerecht aten we deze avond vegetarische lasagne. De lekkerste die ik ooit gegeten heb! En… Ik krijg binnenkort het recept via e-mail!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten