maandag 24 januari 2011

En nog cadeautjes!

Roger mag vanaf morgen weer auto rijden: beslissing van de cardioloog naar wie Marie-Claire ons vandaag bracht.

Terwijl Roger met zijn geneesheer keuvelde (als ik zijn relaas mag geloven, hebben ze niet veel anders gedaan! Glimlach)  hebben Marie-Claire en ik zitten bijpraten in de cafetaria. Ze vertelde onder andere over al haar bezigheden (ze knutselt ongelooflijk mooie dingetjes in elkaar). En wat ik vermoedde gemerkt te hebben bij haar thuis voor we vertrokken, bleek waar. Ze is voor Elena een prachtige, schattige souvenir aan het maken, vertrekkende van haar geboortekaartje. Morgen gaan we even naar Elvira en Geert, en ik mag het hebbedingetje dan meenemen.

Toen we thuiskwamen, vond ik in de bus allerlei papieren van de KVLS, gebracht door Boudewijn terwijl we afwezig waren (hij was me die vorige vrijdag vergeten te geven). Nu, al heb ik deze post ‘cadeautjes’ genoemd, dat waren die paperassen niet bepaald: ze brachten heel veel werk met zich mee (archivering, facturatie, boekhouding). Dat heeft me allemaal tot nu beziggehouden: praktisch geen lectuur vandaag.

Vlak voor het avondeten kregen we nog even bezoek van Liliane. Met een cadeautje voor Elena. Had ze geraden dat we de baby morgen zouden bezoeken?

Elvira vertelde me vandaag aan telefoon dat een vriendin van mij haar had gebeld om te vragen welke de lievelingskleur was van Elena!  Ik heb wel een vermoeden over wie het gaat! Glimlach En weet ook al waarom ze die vraag had gesteld: weer een cadeautje!

Maar ik denk dat voor Roger het grootste cadeau dat ‘weer mogen rijden’ is! Hij miste het zo erg!

2 opmerkingen:

  1. Fijn nieuws voor Roger, dus alles gaat goed !
    Geniet van kleine Elena, als jullie er zijn !
    Kusje,
    Françoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor. En een doodmoeë Roger (dat was toch een hele trip voor de eerste keer) is zoals ik toch heel gelukkig. Hoewel mooie Elena pas tegen ons vertrek wakker werd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen