zondag 20 februari 2011

Verjaardagsfeestje en bezoek aan Lily en Roger

Vandaag vierden mijn broertje en zijn vrouw de verjaardag van hun twee dochters. De oudste is immers pas 14 jaar geworden, de jongste vorige maand 12 jaar.
Zoals elk jaar waren de ooms en tantes (met nog thuiswonende kinderen, zijnde in dit geval de zoon en dochter van mijn zus Bie) en grootouders uitgenodigd. Maar voor een keer mochten Elvira, Geert en Elena ook komen: dit was immers een uitstekende gelegenheid om de baby voor te stellen aan de familie.

Elena is heel braaf geweest op haar eerste ‘uitje’.

Elena en Nany 20 februari 2010
Nany en Elena (foto Bie)

P2206821 Elena en ik (foto Roger)

P2206807

Geert, Elvira en Elena (foto Roger)

Na een gezellige middag succulente hapjes eten en wijn of bier drinken (en nog even het bezoek van mijn vriendin Marie-Louise met een cadeautje voor Elena) zijn Geert, Elvira, Elena en wij naar onze Congo-vrienden Roger en Lily getrokken.

Daar werden we vergast op Cava en kreeg Elena weer een cadeautje. We hebben er nog meer dan een uur doorgebracht met herinneringen en toekomstdromen. Voor mij was het dubbel gezellig: in dat huis heb ik het tweede deel van mijn tienerjaren doorgebracht, vlak voor ik naar de KUL ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten