vrijdag 11 maart 2011

Naar Kuttekoven en naar Jeannine Leduc

Ondanks een beetje koude wind was het vrij zacht vandaag. We reden weer eens naar Borgloon en liepen van daar naar het piepkleine Kuttekoven, langs de vroegere spoorwegbedding. Het was zo rustig, zo stil! Af en toe hoorden we een specht lachen tussen de bomen.

P3116934

P3116935

P3116936

Kuttekoven (foto’s Roger)

Onderweg zagen we in de struiken (nee, deze keer geen schoen) een ouderwets botervlootje liggen.

P3116932  (Foto Roger)

In Kuttekoven zijn we de berm opgeklommen, hebben daar verder gewandeld tot aan het uiteinde van het dorp en zijn langs de velden terug naar Borgloon gestapt.

Daarna zijn we even op bezoek geweest bij Roger zijn nicht Jeannine. Roger en Jeannine begonnen te discussiëren over politiek en geraakten zo opgewonden dat ik even overwoog hun conversatie stiekem op te nemen met mijn Smartphone. Maar dat vond ik uiteindelijk te indiscreet. Ik vond het wel grappig. Glimlach

We spraken ook over boeken en voor de zoveelste keer heeft Jeannine mij een boek uitgeleend. Ik was de laatste tijd twee boeken tegelijk aan het lezen (en er wachten er nog enkele). Dat worden er nu dus drie tegelijk.

Vandaag wordt mijn zusje Bie 58 jaar! Proficiat, zus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten