zondag 29 mei 2011

Nany 80 jaar

We waren heel laat gaan slapen deze nacht bij Hendrik, en pas rond 11 uur werd ik wakker. Na een douche heb ik Roger en Hendrik wakker gemaakt, thee voor mezelf gemaakt, en voor Roger een kopje koffie voor bij de croissants die Hendrik voorzien had. Hendrik zijn ontbijt bestond uit enkel een glas cola!

Rond 13 uur kwamen we aan in Hof De Bist in Ekeren, waar Nany (mijn moeder dus) heel de familie en haar beste vrienden – uitgezonderd haar vriendin ‘tante José’ die op reis is - uitnodigde. Het werd een leuk weerzien van mijn broertje en zus en hun gezin, van Elvira, Geert, kleine Elena én Zeger. En van mijn Nononc en mijn tante-vriendin, van enkele vrienden van Nany, waaronder Roger en Lily Beeckman. Anneke kon er niet bij zijn: ze moest immers werken.

Het weer was prachtig (hoewel, het zou eens echt moeten regenen!) en we dronken eerst Cava of fruitsap op het terras van het etablissement. Daarna volgde een uitstekend diner (al vonden mijn moeder en ik het speenvarken een beetje droog), en we eindigden weer op het terras waar iedereen nog een biertje of een andere verfrissing kreeg aangeboden van Nany.

De sfeer was uitstekend, iedereen was welgezind, we waren blij elkaar weer te zien, het weer viel enorm mee, kortom het was een prachtige dag! Ik heb mijn moeder aangeraden niet meer vijf jaar te wachten voor ze ons allemaal weer eens samenbrengt: vanaf nu moet ze dat elk jaar doen! Glimlach

1 opmerking:

  1. Inderdaad, mooi en gezellig feestje!Zal zeker mooie herinneringen meebrengen. Niets negatiefs en jullie Mama was zeker de gelukkigste Mama van de wereld en dat is verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen