zondag 28 augustus 2011

“Koffie valt vaak verkeerd” en “Alleen voor liefhebbers”

Deze avond na het eten, tijdens mijn leesuurtje in de relax (met op mijn tong een smeltend blokje heel bittere chocolade) heb ik even gelezen in de twee boeken die ik van Martin Wings heb gekregen.

Veel van de stukjes/gedichten had ik al op zijn site gelezen maar het is prettig ze te herlezen in een '”zetel” zoals wij een luie stoel noemen. Terwijl ik van “Maskers van de zon” vond dat je het boek zou moeten op scherm kunnen raadplegen (om gemakkelijk een item terug te vinden), vind ik het goed dat deze stukjes in boekvorm zijn uitgegeven. Martin noemt zijn boek dan ook een nachtkastjesboek. En dat klopt. De stukjes zijn ontspannend, ondanks hun sarcasme en cynisme. En ik zie me in bed nog steeds niet op scherm lezen. Hoewel, als ik zo’n tablet had?

En, ik heb toch ook nieuwe stukjes ontdekt. Niet gevonden op de website van Martin? Of stonden ze er niet op?

Ik wist bijvoorbeeld niet dat de auteur ook last heeft van hoogtevrees! En zelfs in de auto, iets waar ik gelukkig van gespaard bleef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten