vrijdag 5 augustus 2011

Schoenen gevonden!

We gingen vandaag wandelen in Attenhoven en daarna in Velm. In het eerste dorp wilden we zien hoe het nu stond met het lemen huis dat jaren geleden  ingestort is. Er bleek weinig te zijn aan gedaan.

P8058960 Foto Roger

We liepen onder andere ook even rond op het kerkhof en vonden er onderstaande “mooie” zin op een van de graven. (concurrentie voor Boudewijn Knevels?) Glimlach

P8058961 Foto Roger

Na onze wandeling  wilde Roger nog een elektra-winkel binnen in Sint-Truiden. Ik volgde hem (eigenlijk weer een beetje tegen mijn zin: ik heb toch zo’n hekel aan winkelen). Toen we daar weer buiten kwamen, merkten we dat vlak ernaast een schoenwinkel was.

‘Zullen we even gaan kijken?’, stelde Roger voor die zich herinnerde dat ik dreig zonder schoenen te vallen.
En je gelooft het niet: het eerste wat ik daar zag, was het soort zwarte pumps waar ik naar zocht! En in precies mijn maat! Roger zei nog wel: ‘Maar dat zijn toch niet echt geklede schoenen?’ en reikte me pumps aan met veel hogere hakken. Helaas, de tijd is voorbij dat ik me waagde op zulke stelten! Glimlach

Ik heb dat eerste paar gekocht. Oké, het was wel duurder dan in de “solden'”, maar die schoenen zullen wel jaren meegaan. Hoop ik toch.

Roger stelde voor ook even uit te kijken naar sandalen. Wat ik dus heel snel deed. Maar ik vond geen enkel paar dat mij echt aanstond… Die aankoop zal dus voor volgende zomer zijn: ik heb dit jaar voldoende gewinkeld! Glimlach

2 opmerkingen:

  1. Hoera.....Josiane heeft schoenen !!!!!hi...hi...hi....!
    Toch zware arbeid hé ! Vooral als je dat niet graag doet !
    Kusje,
    Françoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer zware arbeid! Ik hoop stiekem dat ik voor tien jaar gesteld ben!

    BeantwoordenVerwijderen