zaterdag 3 september 2011

Angeltjes, weer een blog die verdwijnt!

Ik ging geregeld naar Angeltjes, en, hoewel ik niet altijd akkoord ging met hen,  vond ik volgend bericht deze avond triest. Waarom dat einde?

“Sommige vrienden waren al langer op de hoogte dat ik de blog Angeltjes wenste stop te zetten om diverse redenen.  Ik wil zeker niet de aanleiding vormen van een tweedeling en mijn scherpe pen veroorzaakt te vaak ongewenste kwetsuren.

Maandag 5 september zal Angeltjes verdwenen zijn van Seniorennet en van internet. Met mijn dank aan de vele betuigingen van steun en waardering in de loop van ons bestaan.  Het is nu tijd voor anderen en beteren.

Mijn levensideaal : de Republiek Vlaanderen die een open en democratische maatschappij herbergt, vrij van godsdienstfanatici die de staat willen ombuigen, blijft ongewijzigd overeind, net als mijn steun voor de leiding van de enige Vlaams-nationalistische partij, Vlaams Belang.

Het ga u allen goed.

Ray”

Hierbij een link, maar ik weet natuurlijk niet hoe lang die nog zal werken: http://blog.seniorennet.be/angeltjes/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten