donderdag 13 oktober 2011

Hendrik is 34 geworden

Op een uitzonderlijk warme donderdag 13 oktober 1977 hielden Roger en ik hem voor het eerst in onze armen. Roger vond dat hij de mond van mijn vader had. Ik vond hem op Roger lijken. En dat is wat steeds meer mensen zeiden naar gelang Hendrik groter werd.

Elvira zei me onlangs dat ze zich Elena niet kon inbeelden als een volwassen vrouw. Dat had ik met onze kinderen ook… Tot ze stilaan pubers werden, hun 20ste verjaardag vierden, en ik een beetje later ineens besefte dat ze al lang geen kinderen meer waren!

Drie maanden  na Hendrik zijn geboorte werd Roger 34 jaar. Dezelfde leeftijd als onze oudste zoon nu! Ongelooflijk hoe de tijd vliegt!

Proficiat, jongen. Ik hoop dat je er een mooie avond van gemaakt hebt met Anneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten