dinsdag 14 februari 2012

Afscheid van Anny na het babysitten

Vandaag gingen we Elena-sitten. En daarna, eens terug thuis,  had ik nog heel veel op mijn programma staan: ik moest een vertaling (die ik vandaag tussendoor had gemaakt op de netbook) nalezen en leveren; ik wilde naar Zeger zijn foto-site surfen, want ik mag er foto’s van downloaden van vorige zaterdag (en die wilde ik dan ook toevoegen aan mijn post van vorige zondag); en ik wilde uitgebreid vertellen over Elena.

Maar… we waren pas thuis toen ik een telefoontje kreeg van de dochter van mijn vriendin Anny uit Gent.

Anny is de nacht van zondag op maandag zachtjes overleden. Terwijl we treuren en ons alle goede momenten samen herinneren, zijn Roger en ik nu bezig adressen van onze vrienden uit Leuven over te tikken, om ze deze nacht nog naar de kinderen van Anny door te mailen.

En… Ik heb beloofd dat ik mijn vele herinneringen aan Anny zou opschrijven, zodat ze daaruit kunnen putten voor de rouwdienst.

De foto’s van Zeger hebben jullie dus nog te goed! En voor sommige vrienden: een antwoord op jullie mail volgt ook later. Want ik heb het dus nog drukker dan ik dacht.

O ja, hieronder toch enkele foto’s die Roger vandaag gemaakt heeft:

P2140746

P2140755

P2140748 Foto’s Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten