zondag 29 april 2012

Saffieren bruiloft

Wat een geslaagd feest gisteren! De oom die ik “Nononc” noem en zijn echtgenote Françoise (die tante-vriendin waar ik al zo vaak over sprak) vierden in Leuven hun 45ste huwelijksverjaardag. In dezelfde gelegenheid als waar we 45 jaar geleden allemaal samen waren voor hun bruiloft.

Ze hadden geluk: ondanks de weersvoorspellingen was de zon van de partij en kon de receptie op de binnenplaats doorgaan. Nog meer dan van de bubbels en de uitstekende hapjes heb ik genoten van het weerzien met mijn neven (in de betekenis van “kozijn” dus) en nicht, hun wederhelften, kinderen, andere leden van de familie en vrienden van Nononc en Françoise.

P4281420m

P4281411m Links mijn broertje (die vandaag 49 jaar wordt! Proficiat, Jean-Louis!) en Nononc

P4281414m Nany, Bie, schoonzusje, schoonbroer en rechts achteraan de echtgenote van neef Christophe

P4281416m Links Françoise (foto’s Roger)

Het diner was succulent en de sfeer aan de mooie gedekte tafel (met menu’s en naamkaartjes ontworpen door Françoise) heel vrolijk en uitgelaten.

P4281441m Foto Roger

P4281464m Nichtje Catrine,  schoonbroer, de vrouw van neef Vincent en Roger (eigen foto)

P4281468m Met neef Christophe (foto Roger)

P4281443m Met neef Vincent (foto Roger)

P4281474m De echtgenoot van nichtje Catrine en zijn moeder (foto Roger)

P4281495m Vincent, Nononc, Christophe, Catrine, Françoise (foto Roger)

P4281497m Foto Roger

Proficiat, Françoise en Nononc! En bedankt voor de zeer mooie avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten