zondag 5 augustus 2012

Wat een rustige zondag!

En ik ben er niet kwaad om, integendeel. Zondag = rustdag, of niet?

Een rustgevende wandeling van net geen uur in Manshoven (gehuchtje van Borgloon, al dacht ik eerst, omdat het aan Heks grenst, dat het bij Heers hoorde vermits Heks een deelgemeente is van Heers), perfecte temperatuur: rond de 23°C, en voor de rest lectuur en eenvoudig maar lekker gegeten. En deze avond de drukproeven van het volgend nummer van Oostland (uitgave van de KVLS) nagelezen en de foto’s van gisteren bekeken. Ik heb alleen een foto van het buffet “gepubliceerd” op mijn post van gisteren. Ik mag immers niet zomaar foto’s van eender welke mensen erop zetten hé!

Ik las op de blog van mijn tante-vriendin dat haar zoon Vincent (mijn “kozijn” dus) een lelijke insectenbeet heeft opgedaan tijdens het fietsen. Maar dat wist ik al uit Facebook. Dat zijn vrouwtje dan weer door een hond is gebeten, wist ik nog niet!

Deze avond ook gelezen dat ex-minister Michel Daerden overleden is. Ik had, in tegenstelling tot de meeste Vlamingen, wel sympathie voor die figuur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten