zaterdag 8 september 2012

Crematorium, cultuurbeurs, doornappel en Bink

Vandaag moest ik nog werken, daarom had ik me niet opgegeven om de KVLS te vertegenwoordigen op de Cultuurbeurs in Hasselt.

Maar eerst gingen we naar het crematorium in Hasselt voor de afscheidsdienst van de onlangs overleden man.

Terwijl we het crematorium binnengingen, kreeg ik een heel onaangenaam gevoel. Ik zei tegen Roger: ‘Ik vind dit veel akeliger dan een dienst in een kerk!’. ‘Tja, dit dient voor niets anders,’ antwoordde Roger. Natuurlijk, dat zal het wel zijn.

Nu, de dienst was zeer verzorgd en emotioneel! Ik denk dat bijna bij iedereen de tranen opwelden!

Daarna gingen we even langs de Cultuurbeurs, de aanwezige leden van de KVLS een hart onder de riem steken.

IMG_20120908_111945 Edith Oeyen en Luis Ruiz (foto Roger)

IMG_20120908_113129 Foto Roger

Het was heel mooi weer en we maakten na de middag tijd voor een wandeling, nog eens in Kerkom. Helaas liepen de twee paden die we gevolgd hebben dood.

P9082899

P9082903 Doornappel (foto Roger)

De wandeling viel dus vrij kort uit, maar we zijn wel nog een Bink gaan drinken op de binnenplaats van de brouwerij van Kerkom.

IMG_20120908_152017 Foto Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten