maandag 3 december 2012

Even dromen over vliegen in eerste klasse!

Vandaag was een rustige maar heel donkere regendag! Boodschappen gedaan, telefoontjes en mails beantwoord (onder andere een mail van Luc Pay: we blijken terzelfder tijd les gegeven te hebben in dat college in Brasschaat en toch hebben we geen herinnering aan elkaar). Dat kan natuurlijk liggen aan onze uurroosters: ik was daar niet elke dag. Ook gelezen: “Dubbelliefde” van Adriaan Dis. Heel goed geschreven en echt meeslepend! (ik voel mezelf – als “auteur” – steeds in het niets verdwijnen als ik zulke goede boeken lees!).
Deze avond, toen we elk aan onze PC zaten, deelde Roger dit met mij. Op die manier reizen zal nooit aan ons besteed zijn, maar het doet toch even dromen!

Hoewel… Eigenlijk vind ik het te veel luxe!

2 opmerkingen: