donderdag 13 december 2012

Foto’s van Elena en haar opa

Vandaag was een luie dag, zou mijn Marraine zaliger gezegd hebben! Glimlach Zij begreep inderdaad niet dat lezen ook zijn nut heeft!

Ik heb vandaag dus inderdaad niet veel anders gedaan (onder andere met heel veel plezier in Heibel)!

Deze avond ging ik wel even kijken of Roger “zijn” foto’s van gisteren al had opgeladen…  en herinnerde me dat alleen ik foto’s had gemaakt.  Tijdens het koken, toen Elena niet alleen haar poppen eten wilde serveren, maar ook mij. Ik had toen echt geen tijd, raadde haar aan opa uit te nodigen, wat ze dan ook deed… en toen ik ze beiden bezig zag, heb ik toch heel even mijn kookpotten verlaten om volgende foto’s te maken (ik weet het, ze zijn niet zo goed als die van Roger):

IMG_1688

IMG_1690

IMG_1696 Eigen foto’s met het toestel van Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten