dinsdag 12 maart 2013

Sneeuw!

Wat een geluk dat ik thuis kan werken! Deze ochtend lag er een pak sneeuw, op de weg was het in het hele land een complete chaos en de hele dag reden de treinen met soms uren vertraging. Hier was er geen postbedeling en ook onze vuilniszakken werden niet opgehaald. Heel deze dag heeft het voortdurend gesneeuwd!

Het was wel heel mooi, al dat wit, alleen die ijzige Noordoostenwind speelde weer voor spelbreker: geen wandeling.

P3123913

P3123918

P3123919 Foto’s Roger

Ik vergat gisteren te vertellen dat mijn zus Bie 60 jaar werd! Maar gefeliciteerd had ik haar wel! Glimlach

2 opmerkingen:

  1. Het zag er mooi uit daar bij jullie. Hier heeft het gisteren wel de hele dag gesneeuwd, maar vandaag was er weinig of niets tezien er van. Wij hebben een ganse dag zon gehad, gaan boodschappen doen en een kleine wandeling, maar de wind die was wel ijzig koud. Raar toch hoe ons klein land kan verdeeld worden.
    En ja.....de zusjes Moens hebben er nu beiden ook een 6 voor he. Maar zolang men maar gezond en actief blijven, zal alles nog wel goed verlopen.....
    Kusje
    Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi wel! Maar toch ben ik de winter beu, Françoise!
    Kusje!

    BeantwoordenVerwijderen