zondag 14 april 2013

Rustige zondag met onder andere een wandeling naar Kuttekoven

Het was vandaag schitterend weer en Roger wilde graag de bus naar Borgloon nemen. Daar aangekomen stelde hij voor nog eens naar Kuttekoven te wandelen.  Dat vond ik oké: ik hou van dat dorpje en van het mooie kerkje. Onderweg merkte ik dat veel bomen schuchtere blaadjes krijgen en dat er weer een lentegeur in de lucht hangt. Hopelijk is die lange winter nu voor goed voorbij!

Uiteraard wilde Roger eerst nagaan hoever het stond met de renovatie van de vroegere pastorie.

P4144008

P4144009 Foto’s Roger

Daarna wandelden we door het dorp, richting kerkje en van daar klommen we terug naar Borgloon (een hele lange klim trouwens).

P4144010

P4144011

P4144013 Foto’s Roger

Een klein uurtje na ons vertrek uit Borgloon kwamen we er weer aan en we namen de volgende bus naar huis.

Thuis heb ik onder andere nog een blog bezocht waarnaar een Matadi-vriend me onlangs een link opstuurde. Vooral van dit deel krijg ik heel nostalgische gevoelens! Ondertussen werkte Roger de website van de KVLS bij.

Na het avondeten en wat lectuur (onder andere in dat laatste boek van Thierry Deleu – dat steeds interessanter, maar daarom niet gemakkelijker, wordt) keek ik nog naar een aflevering van Star Trek: Ethics. Boeiend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten