donderdag 16 mei 2013

Lectuur

Het heeft praktisch de hele dag geregend en dus heb ik veel gelezen. Onder andere in de “Dagelijkse Standaard”. Waar ik weer wat las over dat Zweeds model. Ook dit was interessant. En dit (het gaat over abortus) . Vergeet niet de reacties te lezen: ze zijn zeker even boeiend. En voor een keer meestal vrij van spelfouten.

Iemand heeft het in een reactie op het laatste stukje over foetus versus mens. Naar mijn gevoel is een foetus evengoed een mens als een boreling, een baby, een peuter, een kleuter, een kind, een jongen, een meisje, een vrouw, een man of een senior.

Deze avond, na mijn “papieren lectuuruurtje” in de relax (mijn gemengde gevoelens bij dat boek geleend van onze Waalse vrienden werden versterkt, ik heb het er later wel eens over),  nog het volgend nummer van Oostland (uitgave van de KVLS) nagelezen: een dag boordevol lectuur dus. Het is nu dus tijd voor een aflevering van Star Trek DS9! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten