zaterdag 1 juni 2013

En nog foto’s!

Ik vond het misplaatst om deze foto’s (die Roger vandaag maakte van de festiviteiten in Leuven) te posten tegelijkertijd met mijn herinneringen aan Willy Lens. Hoewel… Willy geniet er misschien ook van in die andere dimensie waar ik graag aan geloof?

Wat er ook van zij, hieronder serveer ik jullie enkele foto’s van Leuven nu:

P6014302 Stoet met de “Fiere Margriet”, foto Roger

P6014303

P6014304

P6014305

P6014309

P6014310 Foto’s Roger

En, om te eindigen, nog een foto die Roger maakte terwijl we weer onze auto opzochten (wat zijn die parkings duur geworden in mijn geboortestad!). Het ouderlijk huis van Dirk Lambrechts zaliger, waar Roger en ik, elk apart, want toen waren we nog geen “stel”, ettelijke avonden doorbrachten terwijl de ouders van Dirk afwezig waren:

P6014314 Foto Roger

Lieve Willy, al deze herinneringen vandaag waren er dankzij jouw overlijden! Heel erg bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten