maandag 8 juli 2013

Aan Thierry Deleu

Ik heb jou nooit in levende lijve ontmoet, maar we hadden wel vaak met elkaar te doen via e-mail: over literatuur, stukjes voor Oostland (blaadje van de KVLS), berichten voor Leespunt, enzovoort (en dan vergeet ik nog dat jij, in tegenstelling tot mij, nooit een verjaardag vergat).

En dan bestelde ik wat jouw laatste boek zou worden. Terwijl ik het las, vroeg ik me af of je toen al wist dat het je laatste zou worden! Maar daar kun je vanuit die andere dimensie natuurlijk niet meer op antwoorden.

Gisteren avond belandde ik op een site die je eigenlijk had moeten bezoeken voor je dat boek uitgaf: http://y-jesus.org/dutch/

Ik vermoed dat je daar nog veel antwoorden zou gevonden hebben! Maar ach, die heb je nu waarschijnlijk niet meer nodig? Glimlach

2 opmerkingen:

  1. Heb gaan kijken op de side die je vermeldt en
    zal deze zeker "uitpluizen", voor lange discussie vatbaar maar zal er een overtuigend antwoord bekomen worden? De twijfels zullen wellicht blijven..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk is geen enkel antwoord echt overtuigend behalve als je het zelf meemaakt hé!

      Verwijderen