zondag 8 september 2013

Een “familie-ijsje” voor Elena op een familiefeestje

Vandaag een uitgesteld familiefeestje voor de 82ste verjaardag van Nany (dat was op 10 mei). We waren bijna compleet (een paar mensen waren nog op reis), de sfeer was gezellig, de gesprekken heel aangenaam en het eten lekker. Elena heeft veel gespeeld met de jongste dochter van mijn broertje (haar achternicht dus) en Matthias was echt een voorbeeldige baby! En Anton, de zoon van mijn zus, had een hoop boeken bij voor ons. Glimlach

Als dessert kreeg Elena een “vanille-ijsje” dat ze prompt herdoopte tot een “familie-ijsje”. Glimlach

Rond 17 uur zijn Roger en ik vertrokken: we moesten Nany naar huis brengen en Roger zou daarna iets repareren in het appartement van Hendrik. Daarna een file in Herentals en een wegomleiding in Kerniel: we waren pas om 21:30 uur thuis. Ik had goed gegeten ‘s middags maar niet overdreven veel (had geen voorgerecht en geen dessert genomen en had heel weinig puree gegeten bij mijn tongrolletjes): ik zag bij onze thuiskomst echt scheel van de honger!

We hebben snel iets gegeten, en de paar taken die we nog wilden uitvoeren, uitgesteld tot morgen.

Roger heeft enkele foto’s gemaakt. Ik zal straks of morgen kijken of ik er hier enkele kan aan toevoegen.

P.S. Dat heb ik ondertussen gedaan:

P9085350 Hendrik en mijn moeder “Nany”

P9085354 mijn tongrolletjes

P9085359 

P9085371 Matthias

P9085361 Elena smult van haar “familie-ijsje” (foto’s Roger)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten