vrijdag 22 november 2013

64 jaar al!

Dat gaat al naar 65 toe: oud dus! Hoewel, eigenaardig genoeg vind ik Roger niet oud, al wordt hij binnen nog geen twee maand 70!Glimlach

Ik dacht er niet aan toen ik opstond, maar de wensen van Roger, de vele kaartjes, telefoontjes, mailtjes, berichtjes op Facebook en op mijn mobieltje maakten dat ik er wel moest van bewust zijn. Het grappigste en schattigste was wel dat telefoontje van Elena: ‘Het is jouw verjaardag hé, oma?’ En ik: ‘Ja, grote meid!’ En zij: ‘Dan zing ik voor jou! (En zingend) In de gloria, gloria, tiptiptip hoera, driemaal, tiptiptip; tiptiptip; tiptiptip, hoera!’. Glimlach

Nadat Roger mij had geholpen de badkamer, de gang op de verdieping, de trap en de hal schoon te maken, wilde ik wandelen. We weten al een poosje dat er in Rutten ook een watermolen staat: die zouden we zoeken.

We hebben hem heel gemakkelijk gevonden:

PB225929 Foto Roger

Roger wilde daarna nog een paar foto’s maken van het oorlogsmonument aldaar:

PB225931

PB225932 Foto’s Roger

Na nog een  korte wandeling op het kerkhof, zijn we maar vlees gaan kopen voor morgen en overmorgen en terug naar huis gereden: we hadden het echt veel te koud!

Tijdens de herfst vergeet ik altijd dat daar die vreselijke winter op volgt! Bedroefde emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten