zondag 9 maart 2014

Kranten!!!

Deze avond bracht ik nog wat tijd door met het doornemen van kranten online. Ik las hier dat alcohol de suikerspiegel in het bloed “doet stijgen”: “Alcohol doet de bloedsuikerspiegel stijgen. Omdat het een vloeistof is, wordt het sneller in de bloedstroom geabsorbeerd dan suiker. Het bevat ook meer calorieën dan suiker. Wie een avondje stevig doorgezakt heeft, krijgt de volgende dag ook meer zin in suikerbommen”.

Dat las ik dus terwijl ik al heel lang weet (en zelf heb ondervonden) dat te veel alcohol de bloedsuikerspiegel net doet dalen (dat ligt aan de werking van de lever, als ik me goed herinner)!

Ik weet niet of kranten ooit meer waard zijn geweest dan nu, maar ik weet wel dat sinds ik gemakkelijker aan informatie geraak en heel veel kranten kan lezen online, ik steeds meer de indruk krijg dat “journalisten” niet veel tijd krijgen (nemen?) voor  research! Bedroefde emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten