donderdag 13 maart 2014

Luie dag

Natuurlijk! Tot ongeveer twee uur na de middag konden we geen kant uit: we verwachtten immers die DHL-vrachtwagen. Zelfs in de tuin kon niet verder gewerkt worden: daar zouden we de bel niet horen.

Nadat Roger zijn nieuw maar defect fototoestel was opgehaald, had hij al helemaal geen zin meer om voort te werken in de tuin (ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik begin te vrezen dat onze tuin nog tot volgend jaar “overhoop” zal liggen)! Bedroefde emoticon

Wel een wandeling: in Halle-Booienhoven. Behalve de specht en de roofvogel die we constant hoorden, niet echt inspirerend, vond ik.

P3136830

P3136831 Foto’s Roger

Daarna wilde Roger nog een hele tijd in Sint-Truiden rondlopen: etalages kijken eigenlijk (onder andere).

P3136833

P3136834 Foto’s Roger

En… dat is echt niet mijn ding! Maar kom, hij heeft voldoende beweging gekregen vandaag!Glimlach Dus ben ik “content”!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten