zondag 6 april 2014

Babyborrel voor Tuur

Heel gezellige babyborrel voor Tuur vandaag!

Kennismaking met schattige baby Tuur, weerzien met bijna de hele sibbe van Rogers kant, inclusief neven, nichten en achterneefjes, met onze eigen “kindjes” en Elena en Matthias, heel vrolijke en uitgelaten sfeer, lekkere hapjes en drankjes, een springkasteel voor de ontelbare kindjes, overal aan het plafond ballonnen die Matthias – hij stapte heel veel  - de ogen uitstaken, een uitstekende pastaschotel en een uitgebreid dessertbuffet.

Elena resumeerde het zo: ‘Oma, ik vind het zo leuk dat ik naar dit feest voor Tuur en Fien (grote zus van Tuur) kom!’.

En, origineel: bij het vertrek kregen we niet de klassieke suikerbonen, maar elk een potje zelf gemaakte “confi-Tuur”.

P4070292 Foto Roger

Echt een geslaagd feestje. We vonden (Rogers zussen, broer, schoonzus, schoonbroer, nichten, neven, onze kinderen en wij) dat we wat vaker een reünie zouden moeten organiseren. Ja, maar wie zal dat doen? Ik? Ach, vermits iedereen het een goed idee lijkt te vinden, waarom daar niet wat van mijn tijd in steken? Glimlach

P4060287 Foto Roger

P4060153 Foto Zeger of Hendrik (met mijn toestelletje)

P4060166

P4060176

P4060178 Eigen foto’s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten