vrijdag 25 april 2014

Over Oleye en Ingrid Lenaerts

Roger is klaar met zijn foto’s, dus nog even een nieuwe post voor het slapengaan.

Onze dagelijkse wandeling maakten we vandaag rond Oleye en ik heb voornamelijk genoten van de parfums. Als sering, gouden regen (in onze tuin bloeit die ook overvloedig) en meidoorn buurten en zoals dit jaar ongeveer tegelijk bloeien, resulteert dat in prachtige kleurencombinaties en goddelijke geuren!

P4250318 Eigen foto

P4250625

P4250626 Foto’s Roger

De wandeling duurde net geen uur. En, vriendin Denise, we hebben opgemerkt dat de palen waarvan jullie dachten dat die bestemd waren voor de hopteelt, gewoon bedoeld zijn om hagelnetten te ontvangen.

P4250322 

P4250324 Eigen foto’s

Na het avondeten haalden we Jeannette Funk af in Hasselt om samen naar de presentatie van het eerste prozaboek van Ingrid Lenaerts in Heusden-Zolder te rijden.

Ik hou over het algemeen niet van toespraken maar deze waren echt bondig genoeg. We hebben veel mensen teruggezien na lange tijd (onder andere Raymond – die er heel goed uitzag na zijn ziekte – en zijn Joke, en Rita Jouck)!

P4250632m 

P4250638m Met Rita en Edith

P4256934 Foto’s Roger

Ik heb onderweg naar huis het nieuwe boek van Ingrid al even diagonaal doorgenomen en… Ik denk dat ik er zal van genieten. Een mooie uitgave, een heel speciale stijl die een beetje doet denken aan Cavanna! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten