donderdag 8 mei 2014

Vertalen

Vandaag kwam het ene vertaalverzoek na het andere binnen. We hadden zelfs geen tijd voor een korte wandeling en wat het huishouden betreft, heb ik alleen tijd gemaakt om te koken.
Deze avond hadden we ons echter ingeschreven op een lezing van Erfgoed Haspengouw in het kasteel Mariagaarde (Hoepertingen): “Koken van eigen kweek”. Niet oninteressant maar eigenlijk was ik beter thuis blijven werken. Hoewel, op de receptie volgend op de lezing en waarop we de tijd van één drankje vertoefden, heel lekkere streekhapjes geproefd, nog enkele leden van Heemkunde ontmoet en een praatje gemaakt met Johnny en Christiane. 

Nu echter (het is over 22:40 uur) moet ik nog zeker langer dan een uur werken. Vrienden die op een antwoord op jullie mail wachten, ik zal daar vandaag geen tijd voor vinden, sorry!

Ondertussen is Roger mijn allereerste boek, “Zoals de zee een zandkasteel” aan het scannen. Het bleek immers nergens meer te koop! Binnenkort kan het dus verkregen worden als PDF-bestand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten