zaterdag 12 juli 2014

Rusten en genieten

Deze avond heb ik naar een aflevering van Star Trek gekeken waar ikzelf enorm van genoot ondanks het feit dat Hendrik mij had gewaarschuwd dat het zijn ding niet was: Once upon a time. Mijn ding was het dus wel maar ik ben dan ook heel sentimenteel en ik hou van sprookjes!

Daarna een blog teruggevonden die ik had ontdekt voor onze reis. Van een zekere San, Sam,of Sandra, ik weet het niet precies maar haar naam heeft  geen belang. Wel dat ik zaken herken en ik die blog graag lees omdat het gaat over de gewone dingen van het leven. Ik ben ooit op die blog terechtgekomen via de blog van haar man die Roger geregeld bezoekt.  Hier lezen jullie een van de posts die mij aanspraken (en doordat ik er opnieuw naar ging kijken, weet ik dat ze Sandra heet).

Ik heb ondertussen de meeste zorgenmails beantwoord (eigenaardig dat veel mensen dat van mij verwachten terwijl ik eigenlijk niets  voor hen kan doen behalve luisteren) en nu voel ik me weer heel rustig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten