maandag 21 juli 2014

Warm en koud

Ik heb mezelf overtroffen vandaag: het terras, het poortgebouw én de salon schoongemaakt (ik moest wel, want de volgende dagen ga ik daar geen tijd voor overhouden wegens andere verplichtingen). Het was nog heel warm en ik heb gezweet! En mijn rug zag af daarna.

Daarna wilde Roger gaan zoeken naar een molen in Gingelom en in Montenaken, waar we telkens even wandelden. Daar begon het ineens zo fris te worden dat ik een vestje aantrok.

Gingelom, Kamerijckstraat: molen  van Kamerijck (http://www.molenechos.org/molen.php?AdvSearch=1973)

Gingelom, Kamerijckstraat: links de Kamerijckmolen. Midden achteraan de hoeve Kamerijck, tevens B&B

Gingelom, Kamerijckstraat: de hoeve van Kamerijck, tevens B&B Gingelom (foto’s Roger)

Montenaken, Gemeentestraat: de Neremmolen (http://www.molenechos.org/molen.php?AdvSearch=280)

Montenaken, Gemeentestraat: de kapel van Nerem

Montenaken, Gemeentestraat: de kapel van Nerem Montenaken (foto’s Roger)

We gingen daarna toch nog gezellig een Bink drinken op het binnenplein van de brouwerij van Kerkom.  Waar het lichtjes begon te regenen.

P7170224 Foto Roger

Ik had er bij de vorige boodschappen geen rekening mee gehouden dat de winkels vandaag gesloten waren wegens nationale feestdag en heb dus voor het avondmaal een koude schotel geïmproviseerd met wat ik nog in huis had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten