maandag 4 augustus 2014

Heel gezellige avond na weer een warme dag

Overdag deden we boodschappen: binnenkort komen Elena en Matthias even logeren en ik had nog allerlei voedingswaren nodig. We moesten ook even bij de apotheker in Heers zijn. Daar liepen we te voet naartoe: heen en terug precies een uur stappen in weer een broeierige hitte. Ik vermoed dus dat Roger voldoende beweging heeft gekregen.

Deze avond gingen we op bezoek bij Liliane en Paul. In hun prachtige tuin (ik moet echt zorgen dat ik eens tijd vind om Roger te helpen de onze op te ruimen zodat we er opnieuw kunnen van genieten; nu hebben we er immers niets meer aan), onder een sfeervol prieeltje hebben we enkele uren nieuwtjes uitgewisseld bij koffie en gebak (Liliane bakt ontzettend goed en ik heb dus weer “gezondigd”) en een heel lekkere fles rosé wijn, genietend van de avondkoelte. Ik kwam er helemaal tot rust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten