woensdag 13 augustus 2014

Overbroek, onder andere

Prachtig weer vandaag! Nadat we die vierde aanhangwagen hadden afgeladen, was het tijd voor onze boodschappen.

P7170513 Foto Roger

P8130321 Eigen foto

Voor ons avondmaal kochten we mosselen: dat betekent dat ik vandaag niet moest koken.
Nadat we later thuis onze boodschappen hadden weggeborgen en ik nog een bijkomende tekst voor Oostland had verbeterd – en mij had geërgerd; zoveel fouten, zoveel kromme zinnen: sommige auteurs lezen blijkbaar hun teksten niet één keer na! - stelde Roger voor nog eens naar het Overbroek te gaan. Vandaag hebben we er een dik uurtje heel mooi gewandeld zonder iemand te ontmoeten. Het is een beemd, dus de rust was wel relatief: veel insecten!Glimlach

P7170518

P7170523

P7170526

P7170531

P7170532 Een perfect spinnenweb (klik om te vergroten)

P7170533

P7170535 Een kabouterflatgebouw?

P7170536

P7170542 Foto’s Roger

Tijdens onze wandeling hoorde ik op de smartphone zes bladzijden vertaling aankomen. Waar ik aan begon terwijl Roger voor de (lekkere) mosselen zorgde. Na mijn lectuuruurtje heb ik tot nu voort vertaald: nog één bladzijde te gaan en morgen nalezen. Weer was het heel interessant en weer ben ik zo blij dat die lange juridische vertaling niet is doorgegaan!

Zopas enkele mails gevonden. Onder andere van mijn zus: het gaat toch iets beter met Bruce! En van mijn tante-vriendin: zij en Nononc hebben vandaag de middag doorgebracht met Guy Missotten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten