vrijdag 12 september 2014

De Standaard

Ik kreeg gisteren een aanbod om De Standaard een maand gratis te lezen. Op paper, uiteraard, want online ga ik er sowieso soms  naartoe. Ik zou dan online ook een maand toegang hebben tot de delen die alleen toegankelijk zijn voor abonnees.

Ik heb, op aanraden van Roger, de aanbieding aanvaard (deze avond heb ik, nadat ik een vertaling leverde, online daarvoor een formulier ingevuld, en al een bevestiging gekregen) .

Het eigenaardige is dat Roger me zopas een stukje doorstuurt over “De Standaard” dat ongeveer zegt waarom ikzelf eerst niet zinnens was op de aanbieding in te gaan (klik echt eens op de link hierboven). Ik lees die krant immers soms bij  andere mensen, en telkens valt me hetzelfde op als waar dat artikel over vertelt!

Het zal dus vooral Roger zijn die een maand lang De Standaard zal lezen… En die heel veel commentaar zal hebben! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten