dinsdag 14 oktober 2014

Erfgoedjaarmarkt en Hendrik

Op de jaarlijkse erfgoedmarkt vorige zondag hebben we veel bekenden ontmoet, interessante dingen gezien maar de verrassing was wel te kunnen kennismaken met de mysterieuze EV die soms op deze blog reageert! Glimlach

PA120025 Weet iemand wat dit is? (Eigen foto)

PA121420

PA121421 Foto’s Roger

Hendrik had enkele dagen vrij en zou zijn 37ste verjaardag hier komen vieren. Zondagavond haalden we hem af in Tongeren en aten we in een heel lekker Indisch restaurantje in Borgloon.

PA120027

PA120033 Eigen foto’s

Gisteren gingen we naar Hasselt waar we wat rondliepen, iets dronken op een terrasje en een paar winkels aandeden.

PA130037 Vader en zoon (eigen foto)

Thuis bereidde ik voor onze jarige een van zijn favoriete recepten (Osso Bucco, met runderschenkel) waarna we samen naar een paar afleveringen van Star Trek keken en heel lang napraatten! 

PA130034 Eigen foto

Heel gezellig allemaal… maar ik heb weer te weinig geslapen! Glimlach

O ja, gisteren tussendoor ook mijn laatste btw-aangifte in orde gebracht (nadat mijn pc weer een paar keer crashte, en dat lag, legde Hendrik mij uit, aan een defecte poort: toen ik de kaartlezer in een andere poort stak, bleek het in orde). Hendrik vond die website van de overheid ook alles behalve gebruiksvriendelijk! Geërgerd

3 opmerkingen:

  1. Paul denkt aan een instrument om kaarsen te doven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zou een krulijzer zijn. Het hielp de lokken aan de slapen in platte krullen te persen!
      Dit kregen we te horen van de voorzitter van Heemkunde Groot Heers (gevonden in een boek, maar de titel ervan werd niet genoemd)

      Verwijderen