dinsdag 11 november 2014

Groot Gelmen

In plaats van de aangekondigde regen kregen we prachtig weer vandaag! Nadat ik het poortgebouw onder handen had genomen (geholpen door Roger: dat ging snel!) maakten we een wandeling van een uur in en rond Groot Gelmen.  Onderweg er naartoe zagen we heel veel wandelaars maar gelukkig kwamen wij er geen tegen tijdens onze “trip”. Het werd integendeel een heel rustige, heel mooie, geurige herfstwandeling  en ik vind het jammer dat we geen foto’s hebben gemaakt. Een paar keer was ik zinnens het te doen maar, aangezien ik een winterjas aanhad en mijn fototoestelletje aan een riem daaronder vasthing, vond ik het te veel werk om dat boven te halen. Ik moet er iets op vinden deze winter of ik maak geen enkele foto meer. De riem boven mijn jas dragen misschien? Glimlach

Nu, die jas bleek veel te warm vandaag! Eigenaardig klimaat hebben wij toch: de ene dag te koud, de volgende dag te warm! Glimlach

In het terug naar huis rijden zagen we veel mensen hun stoep bladerenvrij maken. Deze keer zei Roger niet meer dat wij dringend hetzelfde zouden moeten doen: ‘Eigenlijk is dat verloren werk, want er gaan nog meer bladeren vallen!’

Uiteraard gaf ik hem gelijk!Knipogende emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten