woensdag 10 december 2014

Foto’s van gisteren

Roger bracht deze ochtend de auto voor een onderhoudsbeurt naar de garage, kwam met de bus terug uit Hasselt en we ontbeten samen. Ik liet de wasmachine een paar keer draaien, bekeek mijn mail, vond bestanden in verband met het werk dat we gisteren hebben aangenomen en begreep niet goed wat ik ermee aan moest.

Na de middag namen we de bus naar Hasselt, liepen we een kwartier tegen een snerpende wind in naar de garage, reden we met de auto terug naar huis, laadden we daar de lege bierflessen op en gingen we bier kopen. Lieve gaf ons weer elk een flesje bier cadeau. Heel fel bedankt, Lieve! Met haar had ik het ook over onze nostalgische gevoelens: heel eventjes weer 20 jaar jonger kunnen zijn en de kindjes weer als echte “kindjes” bij ons thuis hebben, voor die onmogelijkheid zouden Lieve en ik veel doen!Glimlach

Ik belde nog even met Nany, die zoveel te vertellen had dat ik zelf praktisch niets kon zeggen, en zorgde daarna voor het avondeten (cassoulet  met eend).

Daarna las ik een uurtje op papier, bekeek dan nog eens de binnengekomen bestanden en begreep nog steeds niet wat ik daarmee moest doen.

Ondertussen had Roger de foto’s van gisteren opgeladen; ik was ze aan het bekijken toen Roger me ineens zei: ‘Op mijn USB-stick staan de dossiers die we moeten uitpluizen!’ Ik was vergeten dat tijdens de vergadering “iets” op de USB-stick van Roger werd gezet!Glimlach Nu werd me alles duidelijk! Binnenkort beginnen we eraan.

Geen foto’s gemaakt vandaag maar hieronder toch enkele foto’s van de wandeling van gisteren:

PC091916

Klein-Gelmen: de Herk

Klein-Gelmen, Schepenbank: vakwerk schuur in verval Foto’s Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten