dinsdag 2 december 2014

Gelezen

Ik las deze avond onder andere deze lezersbrief die ongeveer zegt wat ik zelf denk (o ja, even vermelden waar ik die vond of ik ben strafbaar. Dat was in “Het laatste Nieuws”, ik weet het, niet de meest intellectuele krant, maar wel een krant voor mensen die zichzelf niet meer waard vinden dan andere mensen en waar gewone mensen hun zeg hebben).

Hier komt de lezersbrief:

“Eerlijk? Mijn verdriet en woede om dit vermoorde kind en wat de ouders meemaken, grijpt me veel meer aan dan de dood van een beroemde Gentenaar waar de pers meer dan vol mee bezig is.”

Daar ga ik helemaal mee akkoord: ik had al een poosje de indruk* dat die “bekende Gentenaar” het zelf heeft gewild (jammer genoeg precies op de verjaardag van zijn zoontje) maar hier, met die Béatrice, gaat het over een moord!Bedroefde emoticon

* En die indruk van mij wordt bevestigd door dit.

6 opmerkingen:

  1. nooit iemand van iets beschuldigen voor het bewezen is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik beschuldig toch niemand? Ik zeg alleen dat ik meer over het ene dan over het andere lees.

      Verwijderen
  2. voorlopig zal je er ook nog niet zoveel over lezen om het onderzoek niet te schaden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt meer over het ene dan over het andere gelezen omdat je selectief leest. Verbreed je horizon eens!

      Verwijderen
    2. Ondertussen heb ik natuurlijk evenveel over het andere gelezen! :-)

      Verwijderen