zondag 11 januari 2015

Als men er niet over praat, gebeurt het wellicht niet

Na de aangename receptie deze ochtend heb ik nog snel de keuken vrijgemaakt van de resten van ons ontbijt en daarna gelezen. Mijn rug hé! Hoewel, ik moest weer vaststellen dat lopen (20 minuten van hier naar de receptie en 20 minuten terug naar hier) echt helpt bij een lumbago! Alleen dat opruimen daarna was er te veel aan. Ik haat huishoudelijke karweien! Boze emoticon 

Bestaat er geen fee die van mij een man kan maken? Dan moet Roger maar homofiel worden!Lachend over de vloer rollen

Ach, ik wilde het eigenlijk over dit hebben: dat was wat ik bedoelde met de “hypocrisie van de media”. Als de gewone mens zulke aanslagen al lang had voorzien, waarom voorzagen de media die dan niet?

Ik heb me voorgenomen nog eens (en deze keer zonder te snel op te geven) de Koran ter hand te nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten