vrijdag 27 maart 2015

Dankzij Roger…

… konden we vandaag een lange wandeling maken. Terwijl ik uren aan een stuk vertaalde (er was deze middag nog een andere dringende vertaling aangekomen), nam hij de salon onder handen. Achteraf moest ik wel lachen: hij verwijt me telkens en terecht dat ik niet genoeg naar boven kijk bij het schoonmaken en dus vaak spinnenwebben laat hangen, nu merkte ik dat hij op zijn beurt een paar lampen en – volgens hem overbodige – siervoorwerpen vergat af te stoffen. Ieder zijn specialiteit dus!Glimlach

We wandelden nog eens van Borgloon naar het schilderachtige Kuttekoven en terug en ik genoot ervan, ondanks de vrij felle wind die de warmte van de lentezon temperde.

A3272623

A3272622 Foto’s Roger

Deze avond onder andere een bericht van Facebook gekregen. Edith Oeyen, de voorzitster van de KVLS, heeft een pagina aangemaakt voor de vereniging. Goed idee… maar ik merkte meteen dat ze foto’s van andere mensen gebruikt (onder andere van Roger) zonder hun toelating te hebben gevraagd. Ik heb haar daar toch even op gewezen in een mailtje: zij zou het immers ook niet leuk vinden als iemand zo maar één van haar gedichten op Facebook zette zonder haar toestemming en zonder haar naam te vermelden! Daar komt natuurlijk nog bij dat al wat je daar post eigendom wordt van Facebook.

Deze avond nog een telefoontje gekregen van Nany over wanneer ze precies zal aankomen voor het Paasweekend, samen met Hendrik. Ik verheug me er al op, maar daar later meer over.Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten