dinsdag 24 maart 2015

Finse piste en fit-o-meter Sint-Truiden, en luiheid

Omdat Roger mij vandaag hielp met stofzuigen, kregen we tijd voor een lange wandeling langs de Finse piste en de fit-o-meter aan het Speelhof van Sint-Truiden. We waren er niet alleen maar het was er ook geen overrompeling. Ondanks de relatieve kou werd het dus een aangename wandeling. Eigenlijk moeten we dat eens doen met de kinderen en zeker met de kleinkinderen: ze zullen er zich kunnen uitleven!

P3242596

P3242598

A3242610

A3242611

A3242613

A3242615 Foto’s Roger

Daarna wilden we iets gebruiken op het Speelhof zelf  maar het café bleek gesloten vandaag.

A3242618

A3242619 Sleedoorn begint te bloeien, teken dat het echt lente wordt (foto’s Roger)

Thuis nog veel interessants gelezen. Onder andere dit (ik pleit ook voor een recht op luiheid!Glimlach) en dit. En… Ik bestelde (online) het jongste boek van Houellebecq (Soumission).

Uiteraard gedroegen de media zich vandaag weer als gieren. Daar ga ik dus niets aan toevoegen al vind ik die vliegtuigcrash uiteraard ook heel erg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten