vrijdag 10 april 2015

Lente in Hasselt

Gisteren had Roger zin om naar Hasselt te rijden per bus maar daar hadden we de tijd niet meer voor. Vandaag heb ik vrijaf genomen (dat wil zeggen niets gedaan behalve koken en klanten waarschuwen dat ik geen vertalingen zou aannemen).

We gingen naar Hasselt. Daar ging het winkel in, winkel uit (het is hier echt de omgekeerde wereld: Roger in zijn nopjes en ik die verlangde naar een echte lentewandeling op de buiten).

Het was warmer dan 22°C  en in die winkels zelfs heet. Er liep ontzettend veel volk rond in de straten en vaak vond ik het veel te druk.

Uiteindelijk dronken we een Grimbergen (niet het lekkerste bier maar er was weinig keuze) op het terras van het Hassotel waar ik een uurtje lang mijn hobby kon uitoefenen. Vandaag viel mij op dat de lelijkste vrouwen het meest opgekleed waren!

P4102628 Foto Roger

Geen echte feestdag dus maar Roger heeft voldoende beweging gekregen en dat is het voornaamste! Knipogende emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten