donderdag 14 mei 2015

Elena en Matthias spelen

We hebben veel gespeeld tot aan het middageten. Daarna leken de kindjes moe en ik was er zeker van dat ze een dutje zouden doen, op zijn minst op de sofa’s. Maar nee, ze wilden een filmpje bekijken. Ikzelf was zo moe dat ik ondertussen bijna indommelde in de relax, tot ineens Elena me vroeg: ‘Gaan we niet naar een cafeetje? Dan kunnen we daar een ijsje eten’. ‘Ik ook!’, riep Matthias.

Toen ik vroeg naar welk cafeetje ze wilde, begon Elena mij het tuinterras van bakker Stephane in Heks te beschrijven, tot in alle details. Ze leek zich er alles van te herinneren, behalve het feit dat daar speelgoed ter beschikking staat van de kindjes.

We reden er naartoe en deze keer hebben de kindjes het speelgoed wel ontdekt.

P5140396

P5140397 Eigen foto’s

A5143151

A5143152

A5143144

A5143147

A5143154

A5143156 Foto’s Roger

We hadden weer geluk: de aangekondigde regen viel pas uit de lucht terwijl we terug naar huis reden.
We belden even met de ouders van de kinderen, ze spraken zelf even aan telefoon en ik hoorde Elena iets ontzettend liefs zeggen (dat ik niet werd verondersteld te horen): ‘Mama, ik vind jou lief! Even schattig als oma en opa’. Glimlach

Ik kookte, we aten, dan volgde het avondritueel en nog voor Roger en ik de kamer verlieten, sliepen Elena en Matthias al. Ik moest nog even werken!Bedroefde emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten