woensdag 27 mei 2015

Foto's van 27 mei 2015

Misschien hebben jullie het al opgemerkt: er hapert iets aan mijn "Live Writer" en dus probeer ik opnieuw te posten via "Blogger", die veel minder gebruiksvriendelijk is (vind ik toch).

Ik wilde bij de vorige post al enkele foto's publiceren, maar durfde niet goed: ik heb een herinnering aan foto's die via deze "oplaadfunctie" nooit echt op hun plaats stonden.

Maar, oké, ik probeer!





Foto's Roger
Het is me min of meer gelukt (echt min of meer). Roger zei: 'je zult er moeten leren mee omgaan', en ik zei "Live Writer was toch veel gebruiksvriendelijker!' (ik vind hier zelfs niet meteen hoe ik een smiley kan invoegen! :-)

En ook niet hoe ik een opmerking kan schrijven bij een foto, wat ik wilde doen bij  de voorlaatste foto hierboven: ik vind die niet alleen heel mooi maar ook heel veel "vertellen".:-(





Geen opmerkingen:

Een reactie posten