zondag 23 augustus 2015

Vertaling, lectuur en vragen

Na ons avondeten heb ik vandaag nog wat vertaald (ik weet het, in principe werk ik zo weinig mogelijk op zondag maar ten eerste was het onbezoldigd werk – ik deed het wel heel graag – en ten tweede: ik mag er voorlopig niets meer over vertellen. Spannend niet?Glimlach).

Daarna nog wat online gelezen en het gevolg is dat ik me steeds meer vragen stel bij de huidige “vluchtelingenstroom”.  Ik las immers onder andere dit en dat. Neem echt eens de tijd om die twee (vrij lange) stukjes te lezen en zeg me daarna waarom ik zulke zaken niet lees in gewone kranten! Wat is er werkelijk gaande?

4 opmerkingen:

  1. ...fictie, mogelijke toekomst, filmscenario, horror ?????
    ...Europa één groot vluchtelingeneiland, arm als de buitenwijken van een Latijns-Amerikaanse hoofdstad, onbestuurbaar, grote delen in handen van godsdienst-extremisten.....
    ...zal het zo zijn 10, 20, 30, 40 jaar verder?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En 'De machthebbers kijken ernaar en vinden dat het goed is!"

    BeantwoordenVerwijderen