zaterdag 24 oktober 2015

Onthoofding

Ik vergat daarnet te vertellen dat vorige donderdag, nog voordat Hendrik zich bezighield met mijn pc en ik zorgde voor zijn eten en de was, we samen naar een filmpje keken dat me was doorgestuurd door onze vriend Roger Beeckman.

De titel van deze post zegt al genoeg, denk ik: het was een heel realistische weergave van een serieonthoofding door IS.  Hier is een link ernaar: http://videos.videopress.com/2bvZPwin/syrian-soldiers-beheaded_hd.mp4 , al vrees ik dat het filmpje snel zal verdwijnen van het Internet. In de mail stond trouwens dat je het best zo snel mogelijk downloadde, precies daarom.

Wat Hendrik dan ook voor mij deed (ikzelf was er niet toe in staat. Op een zeker ogenblik heb ik trouwens niet meer verder gekeken: ik vond het te gruwelijk).

1 opmerking:

  1. Heb dit filmpje ook ontvangen! Beestachtig?
    Neen, een dier doet zi iets niet!
    Dat is de mens....

    BeantwoordenVerwijderen