woensdag 28 oktober 2015

Van handigheid gesproken!

Ik eet zelden zoetigheden maar gisterenavond had ik echt zin in een stukje marsepein met donkere chocolade. Ik wil een stukje van die snoep afsnijden… maar snij een heel klein stukje van mijn linker wijsvinger af. Hoe onhandig weer! Gelukkig hoefde ik de rest van de avond niet meer te typen.Glimlach

Vandaag deden we eindelijk onze boodschappen.  Onderweg zegt Roger ineens: ‘Kom, we rijden naar Tongeren en gaan daar eerst even naar die tentoonstelling in de Velinx. Daar wilde je toch naartoe?’

Daar wilde ik inderdaad naartoe voor de tentoonstelling “Blauw”. We parkeerden de auto in de buurt van de cafetaria en gingen langs daar naar binnen: ‘Je zult wel van daar naar de tentoonstellingsruimte kunnen zeker’, zei ik tegen Roger. Ik vergiste me. Dus keerden we op onze stappen terug en ik botste met de wreef van mijn voet tegen een klein podium dat ik niet had opgemerkt.  Al strompelend liepen we naar de hoofdingang.

Er waren enkele mooie schilderijen te bewonderen… en mooie gedichten van KVLS-lid Micheline Cuypers.

Daarna was het boodschappentijd. En dat was wel voldoende gewandeld voor vandaag!Glimlach

De rest van de dag heb ik besteed aan de archieven van de KVLS. En dat is ook voldoende getypt voor vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten