zaterdag 21 november 2015

Gisteren

Roger moest ‘s ochtends vroeg op controle bij de cardioloog (alles bleek in orde) en daarna zouden we even rondlopen in Sint-Truiden. Helaas, onderweg kwamen er veel dringende vertaalopdrachten aan, dus van dat tweede kwam niets.

Ik werkte tot ongeveer 16 uur, even onderbroken door Boudewijn die eindelijk de boekhoudingsdocumenten van de KVLS kwam halen , daarna maakten we toch een korte wandeling in Heers en reden we naar Heks waar we een pas geslachte eend zouden afhalen bij Jos V. Jos gaf niet thuis, dus reden we maar naar huis waar ik aan het avondeten begon. 

Rond 19 uur kwam Hendrik eraan, met een cadeautje van vriendin Jeannine (heel fel bedankt, Jeannine en ook bedankt, jullie andere vrienden die me een kaartje stuurden voor mijn 66 jaar morgen).

Na nog een boeiende praatavond ging ik niet te laat slapen, want vandaag werden we verwacht bij Nany.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten