woensdag 18 november 2015

Spelen met Elena en Matthias

‘Gaan we na het eten naar het speelpleintje?’, vroeg Elena deze middag. Er stond een felle wind maar het regende niet en het was nog relatief zacht (16°C al voelde het iets frisser aan).

AB184880

AB184884 Foto’s Roger

We reden er dus naartoe, met een “picknick”: bananen, druiven en koekjes. En we haalden ons hartje op!

AB184889 

AB184921

AB184891

AB184907 Foto’s Roger

Terwijl ik later zorgde voor het avondmaal, kreeg ik een e-mail van Roger zijn broer en schoonzus: hun zoon en schoondochter zijn vandaag papa en mama geworden van een kleine Rik. Glimlach

Roger en ik zijn praktisch meteen na het avondeten vertrokken: thuis wachtte nog werk. En ik vond er, opgestuurd door een vriend, een link naar “Tien sleutelwoorden over de Islam”. Heel interessant, alleen zou ik liever de Koran zelf lezen, wat me maar niet lukt: zegt dat iets over de Koran of over mij? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten