woensdag 30 december 2015

Bureau en KVLS


Vandaag was onder andere ons bureau aan de beurt en dat gaf me voldoende gymnastiek met alles wat daar opgestapeld wordt!

Ik besloot trouwens deze avond voort te werken aan het archief van de KVLS: heel veel van de "rommel" in onze werkkamer bestaat uit documenten van die vereniging.
Twee uur heb ik gearchiveerd na het avondeten, de achtenvijftigste archiefdoos is bijna vol maar er wacht nog het equivalent van twee bananendozen. Ach, in het begin waren het er heel wat meer... en uiteraard komt er elke maand wat bij.

Ook even eten gaan kopen voor de schapen vandaag. Ongelooflijk hoe zacht het blijft voor de tijd van het jaar. Als het, zoals beloofd, binnenkort echt zal winteren (hopelijk niet zoals in 2010!) zullen we afzien!

Ik zou mails moeten beantwoorden maar ik ga daar een dag of zo mee wachten. Ik vind dat ik nu wat ontspanning heb verdiend. Een filmpje?

En vrienden, "nee" is het antwoord op een van de vragen in al jullie mails: we hebben geen speciale plannen voor morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten